OBSAH:
2. Po
reinstalaci verze – co si pohlídat
3.1. Automatické
odesílání sestav
3.3. Nastavení
odesílání souboru ISDOC s Fakturou
4. Změny
v jednotlivých modulech
· Předkládáme Vám novou programovou verzi podnikového informačního systému IMES, která přináší řadu nových funkčností, optimalizací původních a samozřejmě i opravy chybných stavů. Z novinek verze vybíráme např.:
· Automatické odesílání sestav a faktur emailem
· Nový Moduly stroje a zakázky – včetně evidence prohlídek strojů
· Práce s dokumenty – režim schvalování a nabízení do KF
·
Automatická komunikace s portálem ČSSZ
· Legislativní změny pro rok 2022 a další
· Po reinstalaci verze si pohlídejte tyto funkčnosti (jsou pak níže podrobněji rozepsány):
· Pořízení a editace Strojů se nově dělá přes nový modul.
· Odesílání sestav a faktur emailem - změna formuláře a ukončení podpory externích emailových klientů.
· Spolu s upomínkami se budou nově emailem odesílat i upomínané faktury.
· Odesílání dokladů do EDI - nový ukazatel v prohlížeči. Nové menu na pravé tlačítko.
· Prohlížeče pohledávek a závazků včetně prohlížeče Cash Flow - nový parametr obchodní pohledávky a závazky.
· Možnost do plánovače zařadit pravidelné odesílání vybrané sestavy na zadanou e-mailovou adresu
· Zařazení sestavy do plánovače úloh se provádí nad zvolenou sestavou funkcí na pravé tlačítko – Pravidelné odesílání na e-mail/ podmenu Nový (druhou volbou Editace/výmaz je prováděna oprava nastavení odesílání nebo její zrušení)
· Podrobný popis nastavení na tomto odkazu
· Nově možnost nastavit automatické odesílání vytvořených FA
· Obsluha vytvoří Faktury. Následně plánovač např. denně sleduje neodeslané vystavené faktury a tyto odešle. Včetně vytvoření pdf, zapsání ukazatele odesláno a uložení komunikace.
· Aby došlo k odeslání, tak musí být nastaven email na kartě partnera v záložce Kontakty a druhy komunikace
· Interval odesílání a které faktury se mají odesílat se nastavuje se v plánovači úloh.
· Dosud se soubor ISDOC tvořil při odeslání FA emailem automaticky
· Nově se dá vypnout v menu Systém/Nastavení/Nastavení Imes/ E-mail – parametr ISDOC
· Nebo nastavit dle jednotlivých partnerů na kartě partnera (výběr kódů 2 – odeslat vždy, 1 – dle nastavení u partnera, 0 – neodesílat)
· Umožněno zobrazení sestav dle zvoleného zatřídění do skupiny:
· Celý strom (všechny sestavy), oblíbené sestavy
· Poslední spuštěné sestavy
· Oblíbené sestavy na hlavním modulu
· Sestavy zasílány automaticky e-mailem
· Umožněno hledání sestavy dle zadaného textu
·
Funkce na
pravé tlačítko – Odeslat e-mailem
· Nové uspořádání okna formuláře odesílání e-mailů
· Připojení neomezeného počtu příloh (zrušení max. počtu 3) – navazuje rozdělení záložky Odeslané e-maily v prohlížeči na 2 části – záznam odeslaného e-mailu a k zobrazovanému e-mailu seznam všech příloh
· Funkce – Přidat přílohu – ve výběru 2 možnosti:
· Ze souboru – otevírá se okno pro výběr disku a souboru, který je požadován připojit k e-mailové zprávě – implicitní spuštění při volbě ikonky (nemusí se funkce vybírat z výběru)
· Naskenovat – volba funkce pouze z otevřeného výběru na funkci Přidat přílohu – zobrazení formuláře pro skenování nového dokumentu (spouští se shodná funkce jako v záložce Dokumenty - Načíst ze scanneru) – výsledkem je uložený soubor, u kterého si uživatel volí jeho název a který je ukládán jako další příloha k e-mailové zprávě (následné zobrazení v záložce Odeslané e-maily)
· Umožněna volba názvu odesílaného souboru – nastavení v číselníku C0932 – Náplň šablon volných textů – k přebíraným údajům do e-mailové zprávy - Předmět a Zpráva je nově údaj Název souboru
· Nová ikonka prohlížeče - „Poznámkový blok“- Poznámka – volný text (umístěna vedle ikonky „Obálka“) – vyvolání i přes klávesovou zkratku CTRL+Q
· Otevírá se okno pro zadání textu, který se ukládá do záložky Hlavního modulu – Poznámka – uživatele, a přes novou ikonku ji lze zobrazit a zadávat ve všech modulech systému Imes. Daný text je vždy ukládán (vztažen) k uživateli.
· Záložka prohlížeče (standardně 2. úroveň) - Dokumenty
Funkce na pravé tlačítko - změny:
· Vložit nový dokument – zobrazení formuláře s novými funkcemi:
· Umožněno postupné vkládání vice dokumentů najednou bez nutnosti opustit formulář (přes ikonku ve formuláři - Vložit dokument)
· Vložený dokument lze ihned vymazat – pře ikonku Smazat nebo je možné vložený dokument označit pro následné neuložení přes zatržítko Výběr (implicitně zatrženo Výběr Ano, bez zatržítka – neukládat)
· Funkce – ikonka Nastavení – lze řídit zobrazení/skrytí údaje Variabilní symbol pro editaci hodnoty k danému dokumentu – uložení nastavení k uživateli (následné využití pro vyhledávání souboru v případě, že je prováděno vkládání popř. skenování soubor bez přiřazení ke konkrétnímu dokladu – objektu, které je prováděno až ve druhém kroku)
· Načíst z scaneru – zobrazení formuláře s novými funkcemi:
· Zobrazení náhledu naskenovaného dokumentu
·
Funkce – Uložit do jednoho souboru pdf (zatržítko Ano/Ne) – umožněno naskenovat více stránek do jednoho
pdf souboru
· Umožněno postupné skenování vice dokumentů najednou bez nutnosti opustit formulář (přes ikonku ve formuláři – Skenovat další)
· Funkce – ikonka Nastavení – nyní se nevyužívá (pouze příprava k možnosti nastavit výchozí zařízení pro skenování – uložení k uživateli)
· Uložit soubor na disk – nová funkce, která umožňuje soubor (dokument) uložený v Imes (číselník C0212), uložit mimo Imes – otevírá se okno pro výběr disku a adresáře – uživatel edituje název souboru
·
Kontingenční
tabulka
· K vybranému sloupci v kontingenční tabulce lze přes funkci pravého tlačítka nastavit kromě součtu další matematické funkce: min, max, průměr, počet
· Uživatelské nastavení funkce na pravé tlačítko (nastavení provádí aplikátor systému na požádání uživatele) – možnost spuštění číselníku, uživatelské úlohy, exportní a importní dávky, přehledu
· Nové pravidlo výchozího otevření záložky Informační ukazatele - oblíbené – na základě existence ukazatele v záložce Oblíbené (nebude-li žádný ukazatel označen jako oblíbený, implicitně se bude otevírat záložka Informační ukazatele – podnikové)
· Záložka kontrolní režim – automaticky se otvírá jako výchozí (lze následně otevřít záložku Kalendář a Poznámka)
· Zobrazení ikonky Export-Import – umožněn export z přehledů, které se otevírají v hlavním modulu i včetně přehledů otevřených přes spuštění ukazatelů
· Zobrazení ikonky – Vzdálená pomoc (nemusí se spouštět přes ikonku Nápověda)
· Nové ukazatele:
· CashFlow – zobrazení zůstatku peněžních prostředků k systémovému datu (propad do prohlížeče CashFlow, který je standardně zobrazen v modulu Saldokonto)
· Plánované prohlídky v násled.60 dnech – zobrazení počtu prohlídek
· Výchozí systémový přehled – ve 2. úrovni nová záložka Vazby
· Zobrazení zdrojových nebo generovaných dokladů + zobrazení vazby do modulu Dispečink s možností otevření pošty
· Editace – nová funkce nad údajem Variabilní symbol – po zápisu hodnoty, která je zadaná v modulu Dispečink (pošta), automatické převzetí hodnot z pošty bez nutnosti otevírání výběru a potvrzování VS z výběru – doplnění – datumu zdanitelného plnění, partnera, částky, třídících hledisek
· Umožněno generování řádek v rámci dokladu dle nastavené receptury – využití při vystavení faktury - prodej zboží s fakturací recyklačního poplatku, který se generuje na základě nastavené receptury (význam spočívá ve správně přidělené sazby recyklačního poplatku
· Skupina sestav – 6VNP – Nákupy (ZA) a prodeje (KF, PO, ZA) – výběr období
· Rozborové stavy s výpočtem obchodní přirážky a marže (porovnání nákupních -skladových cen – hodnoty za položku načítány z modulu Zásoby, na prodejní ceny – hodnoty z modulu KF, PO a ZA – stvrzenky)
· Výběrový formulář dokladů ze salda v rozpořízeném PP – nový formulář - nové možnosti
· Třídění bez rozlišení malých a velkých písmen a diakritiky
· Nově Sloupcové filtry (hlavní filtr zachován)
· Umožněn export dat i opis vybraných dat dle zvoleného třídění
· Hodnota – Bankovní účet – doplněn výběr do číselníku C0244 – Bankovní účty partnerů
· nabízejí se jen účty aktivní a partnera, který je zadán na řádku PP
· při nezadání partnera na řádku PP se nabízejí všechny BÚ – výběr partnera je možné provést přes sloupcový filtr ve výběru
· převzetím hodnoty z výběru je doplněna hodnota BÚ + hodnota směrového kódu banky, při označení BÚ typem N – zahraniční/SEPA je hodnota doplněna do SWIFT (údaj SWIFT se zobrazuje pouze u typu PP 1 – platba v cizí měně - zahraniční a 2 – euro platby)
· Zadávání SEPA platby je rychlejší a jednodušší než u klasické zahraniční platby.
· Možnost platby v EUR i z korunového účtu. Vhodné pro občasné platby v EUR.
· Úhrada bez omezení výše převáděné částky.
· Výše poplatku stejná jako za tuzemskou platbu.
·
Rychlé zpracování. Úhrada je převedena na účet
banky příjemce následující bankovní den po datu splatnosti příkazu a je
připsána ve stejný den ve prospěch účtu příjemce.
·
Do příkazu lze zadat doplňující údaje, které
jsou příjemci úhrady předány v nezměněné podobě (např. variabilní symbol, číslo
faktury)
·
Úhrada
musí být v eurech. Je možné ji zaslat i přijmout na účty vedené v jiných
měnách, nicméně jsou vždy automaticky prováděny
konverze do/z EUR
·
SEPA platbu je možné provést pouze z běžného účtu (korunového
i cizoměnového). SEPA platbu je možné použít pro
platbu v EUR do zahraničí nebo pro platbu v EUR v
rámci České republiky
·
Číslo účtu příjemce musí být zadáno ve formátu IBAN.
· Podrobný návod nastavení v IS IMES na tomto odkazu
·
Možnost placení faktur inkasem
·
V IMESU v modulu Převodní příkazy je vzorová šablona převodního
příkazu I – Inkasa, která místo nabídnutí nezaplacených Fa ze salda naimportuje
vystavené faktury k inkasu z modulu KF za zvolené období (jsou
vytvořeny řádky PP)
·
Následně se vyexportuje soubor do banky.
·
V internetovém bankovnictví se soubor s příkazy
k inkasu natahuje obdobně jako platby. Inkasované platby se standardně
do Imesu propisují importem
z banky.
· Podrobný návod na tomto odkazu
· Odesílání upomínek e-mailem – rozšířená funkčnost umožňuje odeslání upomínky i upomínané faktury – dle nastavení v šabloně – inspektor – parametr Odeslat e-mail s fakturou – zatržítko Ano (reinstalace nastavuje Ano u šablon se SD 8860 – Upomínky vystavené)
· Ve vytvořené e-mailové zprávě je připojen soubor pdf – vytvořená upomínka a soubor pdf – Faktury upomínky (do jednoho souboru Faktury upomínky vstoupí všechny doklady se shodným kódem tisku, v případě, že je na upomínce více faktur s různými kódy tisku, vznikne více připojených souborů, faktury bez připojeného kódu tisku do pdf souboru nevstoupí)
· Upraven prohlížeč modulu Penalizace:
· zobrazení hodnot v 1. úrovni - částky Neuhrazeno, Datum splatnosti, Účetní doklad (OÚ), Druh komunikace, E-mail odeslán, Datum odeslání
· zobrazení hodnot v 2.úrovni – Dny penalizace, %penalizace
· nové záložky v 2. úrovni – Dokumenty, Odeslané E-maily
· U penalizací, kde nebyl vytvořen účetní předpis, je výpočet částky Neuhrazeno z hlavní knihy, podmínkou je pořízení čísla faktury = číslo penalizace (PORCISLOF v T10URT) na dokladu úhrady (paragon BV, PO)
· Sestava – 01 – Neuhrazené – dle partnera, řady a dokladu
· Odesílání penalizační fa e-mailem – nová funkčnost – možnost odeslat penalizační fa e-maile + umožněno nastavení odeslání e-mailem i faktury, které jsou penalizované – dle nastavení v šabloně – inspektor – parametr Odeslat e-mail s fakturou – zatržítko Ano (reinstalace nastavuje Ne)
· Vytvoření souboru pdf s penalizačními fakturami je shodné jako u upomínek souboru s fa
· Upraven prohlížeč modulu Kompenzace:
· Zobrazení údajů – Druh komunikace a Datum odeslání
· Odesílání kompenzace e-mailem – nová funkčnost – možnost odeslat kompenzační dopis e-maile
· Nové přehledy modulu HK
Výsledovka za podnik – analytická dle období (HKP/01030) – zařazeno do výchozího prohlížeče - 8. záložka
· Automatický vstup pouze výsledkových účtů tř. 5 a 6 (přes filtr možno výběr omezit)
· Hodnoty vyčísleny dle jednotlivých měsíců (leden až prosinec + celkem)
· Nákladové účty – hodnoty vstupují s obráceným znaménkem z důvodu výpočtu HV na součtovém řádku prohlížeče
HK dle názvu partnera a dokladů (HKP/015) - zařazeno do výchozího prohlížeče - 7. záložka
· Prvotní zobrazení v sumární podobě s celkovými částkami obratů MD, Dal a Dal mínus MD za název partnera
· Umožněn následný rozpad součtu dle účtů
Skupina přehledů - HK s partnerem a PS – 3 přehledy – sumárně, dokladově a dokladově s PS
· Nové sestavy
· Výsledovka za podnik – analytická dle období (1V0/01)
· Automatický vstup pouze výsledkových účtů tř. 5 a 6 (přes filtr možno výběr omezit)
· Hodnoty vyčísleny dle jednotlivých měsíců (leden až prosinec + celkem)
· Nákladové účty – hodnoty vytištěny s kladným znaménkem (dle zůstatku účtu) – rozdíl oproti prohlížeči
· Kontrolní režim – upozornění na neuzavření výkazu DPH - kontrolují se přiznání v porovnání na systémové datum a datum v kalendáři pro přiznání (CD000) podle typu přiznání v C0999I (M-měsíční nebo C-kvartální)
· U měsíčního plátce pokud je do 25tého, pak se kontroluje uzavřenost přiznání za měsíc mínus jedna dle CD000 (např. 18.10.2021 je v CD000 datum uzavření 25.10.2021 a měsíc = 9, pak se kontrolují přiznání do 08.2021). Po 25.10.2021 se kontrolují všechna přiznání do měsíce uvedeného v CD000, tj. v našem vzorovém příkladu do 9.2021
· U čtvrtletního plátce je princip kontroly stejný
· Zahájení kontrolního režimu je od období 01.2021. První kontrolované období je tedy 01.2021 a dále není ničím omezeno
·
Typy daní
(číselník C0724) pro promítnutí DPH u el. energie a
plynu za období 11 – 12/2021
· Pro vystavené faktury mimo režimu PDP - nový typ daně - 01400 – Prominutí DPH el. energie, plyn (vstup základu na ř. 26 daňového přiznání) – aktualizace číselníku automatickou reinstalací
· Pro vystavené daňové zálohy – typ daně - 05700 - osvobozené plnění pro roušky, nyní i pro prominutí DPH u el. energie a plynu (vstup základu na ř. 26 daňového přiznání)
·
Nový formulář
DPH
· Od 1. 10. 2021 platí nový formulář DPH – vzor č. 23 a pokyny k jeho vyplnění vzor č. 19.
· Týká se jen tisku formuláře – ne elektronického podání DPH na portál.
· Změny se týkají popisů jednotlivých řádků a tím pádem se může změnit vykazování určitých plnění na příslušném řádku
· Ke změně došlo např. u vykazování služeb v režimu one stop shopu – za období do 30. 6. 2021 byly služby v režimu mini one stop shopu vykazovány na řádku 26, za období od 1.10.2021 se povinně vykazují na řádku 24.
· Formulář vzor 23 se použije poprvé pro období říjen 2021, resp. 4. Q 2021
· Na daňovém portálu lze přiznání vytisknout (menu Úplný opis k tisku)
·
Prohlížeč
CashFlow
· Nová funkce na pravé tlačítko - Ruční vstup
· otevření číselníku T81CF – Ruční vstup pro editaci
· zobrazení uložených dat pouze s datem, které se rovná nebo je vyšší než systémové datum (nezobrazují se historické zápisy)
· Úprava číselníku pro zápis ručních vstupů – nepovinné zadání SU, přejmenování sloupců na Příjem (MD) a Výdej (Dal) – výpočet výsledné hodnoty Příjem mínus Výdej
· Zobrazení zůstatku peněžních prostředků na bankovních účtech – nově možnost uživatelsky vyloučit BÚ s přiřazeným účtem 221xxx nebo 241xxx a to označením v C0402 – Vlastní bankovní účty v parametru CashFlow – nenabízet (pořízení zatržítka)
· Pohledávky a Závazky – nastavení načítání hodnot ze saldokonta – nově možnost označení jen obchodních pohledávek a závazků – dle C0100 – Účtový rozvrh - nový parametr Saldo/ obchodní P/Z (P – obchodní pohledávka, Z – obchodní závazek) – původní stav byl dle parametru Saldo/ P/Z, na který jsou napojené sestavy z modulu Saldokonto
· Zálohy – vstupují jen neuhrazené zálohy (v saldokontu hodnoty pod zápisem 3) – došlé zálohy (314xxx) do závazků a vystavené (324xx) do pohledávek dle označení v účtové osnově - C0100 – parametr Obchodní P/Z (odlišné označení od vykazování v účetnictví - Rozvaha – 314 – pohledávka, 324 – závazek)
·
Prohlížeč
– Pohledávky-závazky za partnera
· Vyčíslení hodnot pohledávek a závazků dle nového parametru v číselníku C0100 – Účtový rozvrh - Saldo/ obchodní P/Z (P – obchodní pohledávka, Z – obchodní závazek) – uživatel si řídí jen vstup obchodních pohledávek a závazků (shodné vyhodnocení jako v prohlížeči CashFlow)
· Zálohy - vstupují jen neuhrazené zálohy (v saldokontu hodnoty pod zápisem 3) – shodné vyhodnocení a vstup jako v prohlížeči CashFlow
· Prohlížeč chybových stavů – nové funkce na pravé tlačítko
· Přidat výjimku – aut. zápis do číselníku C09184 – Výjimky z kontrolního režimu
· Výmaz nesaldokontního účtu ze salda – shodná funkce jako v menu Údržba
· Číselník výjimek – otevření číselníku C09184 - Výjimky z kontrolního režimu
· Export – umožněn export dat zobrazený v prohlížeči
· Vazby
· Editace dokladu – řádky – funkce na pravé tlačítko Stav položky – zobrazení nového přehledu s výpočtem povoleného výdejního množství k danému období (může se lišit od aktuálního stavu položky, k povolenému výdejnímu množství je vztažena kontrola na zakázaný výdej do mínusu)
· Export položek a množství do MALL.CZ
·
Úprava napojení na vážní
systémy
·
Import vážních lístků do systému Imes probíhá interaktivně – záznam uložený do vážního
systému se ihned ukládá i do systému Imes. Data jsou
uživateli zobrazena přes prohlížeč v modulu Zásoby – Vážní lístky
·
Následná tvorba dokladů probíhá přes spuštění
importní dávky 9811 – Import vážních lístků
· Import je rozdělen do 2 fází:
· V 1. fázi je zobrazen výběrový formulář (T60KFR_PRIJEM_MEN), do kterého vstoupí vážní lístky
· Ve formuláři jsou data již předzpracována podle nastaveného převodu (číselník C05009) u údajů – položka, sklad, partner a dále je přidělen typ dokladu, který z vážního lístku vznikne (SD, řada, šablona, DZ)
· Formulář je možné upravovat
· Vybírají se vážní lístky, ze kterých je požadavek vytvořit doklad, a zároveň je možné provést ruční vykrytí lístků, ze kterých se doklad netvoří
· V následném spuštění dávky se vždy nabízejí jen nevykryté vážní lístky
· Po uzavření formuláře se spouští 2. fáze importu a to tvorba dokladů, které předchází provedení kontrol nad uloženými daty
· Výsledkem jsou uložené doklady:
· Výroba – produkce vlastních výrobků (přiřazení výrobní ceny z ceníku)
· DL (výdejky) dle partnerů i včetně přiřazení prodejní ceny z ceníku (kategorie od DZ)
· Nákup – nákup bez ceny do likvidace
· Spotřeba – s doplněním výkonu a střediska uživatelem
· Převod - ve vážním systému je umožněno zadat sklad příjem, na který je převod směrován
· Nový export - Potvrzení přijatých objednávek (ORDERSP)
· V modulu KF, ZA, OB přidáno menu na pravé tlačítko Odeslání do EDI
· Prohlížeč rozšířen o druhou záložku – Receptury – řádky – jednoúrovňový prohlížeč
· Umožněno využití receptur i v pořízení KF – vystavené fa
· Upravená záložka BÚ (bankovní účty)
· parametr Typ platby: nový kód – I – inkaso (označen BÚ, ke kterému je povolen způsob úhrady I – inkaso), rozšíření významu kódu N – zahraniční platba o platbu SEPA (zahraniční nebo SEPA platby), BÚ musí být zadán ve formátu IBAN, kód nastavuje nabízení BÚ pouze pro způsobu úhrady R – zahraniční PP nebo SEPA platba zadaný na faktuře
· Nový údaj Uložit – parametr řídí přesun kurzoru při pořízení nového partnera automaticky do jednotlivých záložek formuláře nebo ukončuje pořízení nového partnera
Seznam kódů:
· 1 – BÚ
· 2 – Kontakty (zapis telefonu, e-mailu) – přesun do záložky Kontakty – 2.oddíl
· 21 – Kontakty – e-mail - přesun do záložky Kontakty – 3.oddíl – e-mailová komunikace dle typu dokladu
· 3 – Adresy, 4 – Odběratel, 5 – Dodavatel, 6 – Jiné, 7 – Dokumenty, 8 – Třídění, 9 – Saldo, 10 – Faktury, 11 – Objednávky, 12 – Stroje, 13 – Formy úhrad, 14 – Slevy
· 98 – Nový partner – uložení partnera a zobrazení formuláře pro zadání dalšího partnera
· 99 – Uložit – uložení partnera se zavřením formuláře, zobrazení prohlížeče
· Záložka Jiné – nový údaj – ISDOC odeslat – zatržítko Ano/Ne pro automatické odesílání souboru ISDOC při odesílání faktury e-mailem (nastavení odesílání je možné nastavit u partnera na základě zadání v menu Systém/Nastavení/Nastavení Imes/ E-mail – parametr ISDOC – výběr kódů – 2 – odeslat vždy, 1 – dle nastavení u partnera, 0 – neodesílat)
· Prohlížeč – 1 . úroveň – doplněna záložka – BÚ partnerů – osob řádkově – umožňuje vyhledání účtů s různým nastavením Typ platby – např. – I -Inkaso, N – zahraničí/SEPA
· Prohlížeč – 2.úroveň – doplněny záložky:
· Historie záznamů. Záložka rozdělena do dvou gridů (částí) - v 1. gridu (levá část záložky) je zobrazena informace, kdy byla změna provedena (datum bez času) a kdo provedl (změnil), v 2.gridu (pravá část) vypsány údaje, které podléhají testování na změnu (i včetně datumu s časem). K označenému datumu se ve druhém gridu zobrazí stav změny – nová hodnota vysvícena zeleně (třídění vždy původní hodnota a pod ní nová hodnota)
· Smlouvy - Zobrazení smluv uložených v modulu Partnerské smlouvy
· Odběrná místa - Zobrazení odběrných míst z modulu Odečty a paušály
· Nový údaj Pořadí (VYRCIS) – jeden pozemek rozdělen na více částí dle osevního plánu (C06062) – v dokladu se hodnota přebírá z osevního plánu při převzetí pozemku z výběru, ve kterém je hodnota pořadí zobrazena (převzetí na základě nastavení šablony řádku dle způsobu doplnění 3 – z osevního plánu)
·
Kontrola na variabilní symbol při pořízení
připomínky – otvírá se i přehled, kde je automaticky odfiltrovaný variabilní
symbol.
· Na přehledu pošty změněna grafika pro duplicitní variabilní symbol
· Změněna grafika pro záznam existence dokumentu k dané poště
· Při odeslání schválení se do předmětu doplní partner a částka pokud je zapsaná
· Když je jeden schvalovatel a je vyplněný řešitel, tak se přebírá řešitelův email pro schválení
· Nastavení automatického stahování datových schránek
· Zápis nové pošty – po pokynu uložit se kurzor staví do okna pro zápis další pošty do údaje šablona
· Přidělali jsme na nové 2 moduly, abychom mohli centralizovat všechny informace ke stroji a zakázce na jednom místě. Nyní jsme měli rozházené v různých modulech. Jde hlavně vyhodnocení strojů a zakázek a sestavy a prohlížeče.
· Dále abychom mohli přidávat další funkčnosti. Nyní např. prohlídky strojů
· Reinstalace nastavuje právo na modul všem uživatelů (mimo uživatelům s jedním modulem)
·
Zjednodušení zadání nového stroje do číselníku
strojů, Editace stroje, Hromadná editace strojů
· Umožněn záznam provedených prohlídek stroje s přiřazením typu prohlídky
· Záznam plánovaných prohlídek na základě pořízení plánu nebo na základě zadání intervalu prohlídky a plán je vypočten
· Záznam skutečného stavu km nebo mth k danému datumu a stroji
· Signalizace plánovaných prohlídek v následujících 60 dnech
· Doplněn kontrolní režim ke stroji
· Podrobný popis zde
·
Zjednodušení zadání nové zakázky do číselníku zakázek,
Editace, Hromadná editace